så var helgen över

varför måste helger alltid gå så fort. det är det enda som håller mig vid liv så tar den bara slut sådär.  haft en bra helg för övrigt.
fredag så var vi hemma hos nina och gjorde en favorit i repris med karaoke :) det är så sjukt kul! sen drog vi in till stan, där vi tyvärr splittrades. jag och malin gick till berså och träffade massa gott folk. var tveksam i början om vad jag tyckte, men till slut blev det riktgt kul när alla dansade för fulla muggar ;)
lördag så gick jag, ida och carro på jul på liseberg. jätte mysigt och väldigt roligt! haha carro hade svårt för att säga churros (den spanska friterade saken som är väldigt god med mjukglass) så där blev det många goda skratt :) efter liseberg åkte vi snabbt till en fest för att säga hej. sen åkte vi till ida och kollade på mamma mia, för femte gången tror jag det blir. älskar den filmen så!
idag har jag pluggat en massa, vilket gör mig väldigt deprimerad. men sen var det kalas för vår kära kusin Gustaf som fyllde hela 4 år :) grattis! åt jätte god mat och tårta, och för barnens skull var jag med på mörkgömme :) dom blir alltid så glada när man säger att man kan vara med.

men nu är det tid att sova så god natt godingar, sov så gott!











/ jullebulle


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0