oj oj oj!

vilken helg det har varit!
jag började veckan med att bli sjuk, förkyld och världens hosta med feber. men sen framåt torsdag-fredag hade febern försvunnit lagom till skolavslutningen, som var väldigt rolig, haha! så då tänkte jag att det är inga problem att gå ut på party :) så vi åkte hem till astrid på förfest och sen vidare in till stan och vi hamnade på barsidan. det va sköj, det är rätt litet och inte så mycket dansgolv men vi såg till att det blev dans ändå ;) det är det vi är bra på!
sen på lördagen skulle vi fira min lilla liam som har fyllt 2 så det va kalas hos kusinerna med god mat, goda kakor och kast med mjukbil, haha! det var även firande för linda som fyllt år :) (grattis i efterskott!) hon bjöd på lyx middag, tre-rätters som var jätte god! vi körde massa singstar och hade väldigt trevligt, sen skulle vi även då in till stan. det blev bara förställe denna kvällen. och efter dessa två kvällar är jag helt slut, jag kunde kanppt gå i lördags för att jag hade haft på mig jävla klackskor, jag har tappat rösten helt nu och mer förkyld än innan :/ har haft väldigt kul så får det väl ta sitt pris.

på onsdag är det JULAFTON! jag längtar faktiskt för min släkt är så himla mysig och rolig! vi äter alltid jätte god mat (inte julbord) och har det så bra. man får väl se om man har varit snäll och får några julklappar ;) har redan fått en i förskott faktiskt, en sjukt snygg skinjacka! tack mamma och pappa ♥

men nu tror jag faktiskt att jag ska spela lite guitar hero, det va väldigt längesen! hehe
så bye bye / jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0