äntligen

nu är båda hulekvällarna över! det är så skönt, har tagit en del på en faktiskt. men vi har fått mycket beröm både av våra lärare och dom som har varit och kollat. så det har nog gått bra :) båda dagarna har varit fullsatta på vårat program med runt 90 personer! jag förstår inte hur jag vågade prata inför alla dom, haha. är lite stolt (a) det gjorde vi bra tjejer!

JAG ÄLSKAR JASON MRAZ! dom har live spelning med han på P3 nu, så sjukt sjukt bra, får gåshud!


haha, lite smarta citat av mina kära vänner ;)
- haha, kolla ankan som flyger där
- det är ingen anka, ankor kan inte flyga!
- joo?
- just det, kom på det nu!
bra ida!

- jag ska passa den katten häromdan!
haha, sandra

är nästan ledig imon :) har bara ett prov vid två. härligt sova sova sova!

god natt goingar / jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0