en lyckad kväll!

tack för igår :) det va verkligen jätte kul! Idis du är bäst som fick med mig! jag glömde det helt, tvingade mig själv att inte tänka på det och det funka, nästan iallafall.
kom till ida vid 7 då hade hon köpt gooa grillspett, baguette och andra tillbehör. det va jätte gott :) sen körde, jag blir stolt bara av att säga det, ida ända hem till nina! grymt ;) där va det uppdukat med godsaker som morötter och dip, choklad och kokostoppar. mumma. vi körde karaoke för fulla muggar, haha matilda tog i så att hon inte hade någon röst kvar. sen helt plötsligt va det bråttom till bussen, så vi sprang och sprang. har nog aldrig gått så fort, haha. vi kom till trädgårn iallfall, där vi gick dirket upp till övervåningen och det va rätt lite folk, men när vi kolla mot det stora dans golvet, såg vi världens folksamling och ingen mindre än timbuktu uppträde ;) hörde inte så mycket, men han va säkert bra.
haha sofia fick kvällens sämsta raggnings replik : hej, va tar du i bänkpress? allvarligt, va händer, måste väl finnas något bättre att säga, stackare till han! men dom sluta inte där, kommer inte ihåg exakt vad dom sa men dåliga va dom. HAHA!
jag hade väldigt roligt iallafall, tack tjejer :)

och idag blir det mys och deg kväll med pizza, film och kanske godis med idisen och malle :)

caio / jullebulle


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0