fredag

skönt idag att få sova ut, kände att det behövdes.  fick åka den onödiga vägen till skolan idag som tar hela 45 minuter. provet gick jätte dåligt, kunde inte koncentrera mig. fasen!
Ida försöker få med mig ut idag, men vet inte om jag är så sugen på det. mitt humör är inte dirket på topp. fast samtidigt är väl det bästa man kan göra att hitta på något, så man inte sitter hemma och tänker för mycket. fast är ju lite sjuk med, borde nog egentligen vila upp mig. men om det blir utgång blir det nog trädgårn, tycker det är riktigt bra. man slipper trängsel och musik är varierande :)
tänker för mycket, måste sluta med det. det får mig inte att må bättre. ojojoj va jobbigt det är nu. men ska inte dra upp massa tråkigt och smutsa ner min blogg.

please don't stop the rain - james morrison
broken strings - james morrison
så många låtar att skriva upp men väljer dessa två idag.

/ en tom jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0