glasögon

idag var det en advokat som hälsade på oss i skolan och pratade lite om hans yrke och hur man blir det, det va riktigt intressant. han fick mig att bli nyfiken och tänkte till och med ibland att jag vill vara det :P men så kommer det nog inte bli. sen idag va jag i stan och provade glasögon :) hittade ett par bra faktiskt, men som tur är slipper jag ha dem hela tiden. det av ett par mörk bruna som kommer om en vecka, hihi. jag blir glasögon orm :/ men nej, det blir nog bra. har inte så mycket att berätta bara att jag längtar till imorgon för då ska vi prova student mössor, weeehooo!
för övrigt är jag jätte trött och har huvudvärk så ska sova tidigt idag.

godnatt / jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0