haha!

vad hände med gårdagens kväll?
hade väldigt trevligt och riktigt kul, förutom vissa händelser, t.ex när jag tappa min mobil. så den fortfarande inte fungerar :( men guuud vilket bra humör alla var på ;) haha!
mysig förkväll hos ida med malle, bella och jakob. sen vidare till blvd, där dom hade öppnat en ny våning högst upp. och vi fick nått fult band för att få gå upp. haha där uppe va det la bra, blev uppbjudna av bratsen till deras egna avdelning och fick drinkar och grejer. osköna killar som börja prata om aktier, HAHA! men allt som allt va det en lyckad kväll, eller vad säger ni? ;)
jobbade idag för första gången på jätte länge, och ni som inte vet vart jag jobbar så är det på restaurangen eat, på allum. och idag (bara för det är lönehelg) hade dom uppträdande. det va amy diamond och DARIN, hehe! han körde sin nya låt, och skäms lite över att säga det men han va riktigt bra. sen var jag så trött efter allt så jag och ida hade mys och väldigt deg kväll hemma hos henne. med film och gott gott :) ♥

men nu är det sovdax, ska bli skönt! och tyvärr blir det jobba imon igen. men på kvällen blir det advent mys och pyssel med mina godingar!

godnatt gott folk / jullebulle



hade min nya klänning :)








Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0