hulekvällen

haha, idag har jag hämtat mina glasögon! känns jätte konstig, men jag tror jag gillar dom :)
och idag hade vi en av hulekvällarna, jag var så nervös hela dagen! men det gick väldigt bra, eller det tror jag. det va det läraren och rektorn sa iallafall. ska göra om allt imorgon igen, känns lite segt. början dagen med eng C. indvalen har börjat :( inget mer härligt schema. börjar iallafall klockan åtta, sen hinner jag inte hem efter jag har slutat och hulekvällen börjar. så ska vara i skolan från åtta till tio (på kvällen) :( det är FJORTON timmar, sjukt! men yeye, hoppas verkligen jag får bra betyg på detta nu :P hehe
är väldigt trött, så nu ska jag sova, det ända jag gör är att längta till helgen! så jobbigt att ha veckodagar, haha!

godnatt / jullebulle


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0