lördag - myskväll

ikväll var väldigt mysigt! ni är så goa brudar ;) hehe. man behöver sånna här kvällar där man bara tar det lugnt och pratar om allt och ingenting. tyvärr blev det ingen pizza utan afrikana med familjen isället, men det va SÅ gott så jag klara mig fint med det. MYSIGT är vad det är med er två! och haha vi bestämde att vi ska på spinning på måndag får väl se hur bra det kommer gå.
jag har blivit en sån datanörd, det är illa! men vad ska man göra, det går väl över snart.

nu kommer lite bilder från i bio och fika kvällen :)


                 vi har snygga mödrar ;)                   dom fräcka godisskålarna

jag ska försöka fixa till min blogg lite bättre, ska vi se om det kan bli bra :) 

byefornow / jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0