lördag

Idag blir ingen rolig dag, ska plugg :( på en lördag det är helt sjukt. det är ju så tråkigt att plugga och man blir så seg i hela kroppen. men något mer som händer idag som är betydligt mycket roligare är att jag ska bli brunett :) hihi, har äntligen bestämt mig för att bli ljus ljus brunett, det kan nog bli bra hoppas jag på. man tröttnar lite på att vara blondin tycker jag.
sen ikväll ska vi träffas några tjejer och sätta oss på ett förställe någonstans och bara tjöta, väldigt mysigt! känner att det är bra att ta det lugnt när man har förkylning (som har hållt i sig väldigt länge). haha ordet föryld, man är för kyld, kyld i förtid eller alldeles för kall, hehe. om det inte blir det så blir det nog fika på stan :)
men nu ska jag åka och köpa hårfärg, håller tummarna på att det blir bra. (y) kan säkert lägga in en blid sen på resultatet.

bye for now / jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0