måndag

halloda!
idag har jag shoppat :D jag är så lycklig! konstigt att nya kläder kan göra en så glad. köpte två kjolar och en klänning. har märkt att jag bara köper klänningar och mer "fin kläder" nu för tiden. sånt man inte använder så ofta. men det är det som är roligt att köpa :) ida2 har foto som indval så idag tog hon med mig till en studio så tog vi massa kort, det va verkligen kul! blev en del fina bilder som kommer upp på bloggen snart :) jag har börjat tänka mer på att vi snart slutar skolan, samtidigt som det ska bli skönt så får jag lite panik. vad ska man göra sen, har lite idéer men inte tillräckligt. äsch kan tänka på det senare.
stackars idisen har blivit sjuk :( krya på dig!

catch you later / jullebulle
 

        

dagens köp


Kommentarer
Postat av: malle

feeeena kjolar :D

härmis på klänningen ;)

fin bloggen blev med :)

2008-11-18 @ 14:36:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0