onsdag - fortsättning

Nu har jag precis läst färdigt allt jag skulle läst i religionen, om buddism (intressant) och hinduism (mindre intressant). och jag är nöjd, hade förväntat mig en hel dags pluggande men klara mig ganska galant, och provet är på fredag så då kan man göra lite mer imorgon med.
Det händer så mycket hela tiden så man blir ju helt matt, jag förstår mig inte på dom som tror att allt kretsar runt dom. att man orkar bry sig om allting och göra allt till något större hela tiden. bara en massa drama drama drama, man tröttnar tillslut!

jag är så shopping sugen hela dagarna, det tar snart kål på mig speciellt när jag har pengar men får inte lägga det på nya saker :( jag måste betala skatt, fyfan att dom drog för mycket. måste fixa det! 
för att prata om något hela annat, jag längtar sjukligt till jullovet. det är, hmm vilken vecka är det nu, 46 då är det alltså lite mer än 6 veckor dit. suuuuck! för mycket. får väl se om man överlever tills dess. men yeye!

men nu ska jag ha lite kvalitéts tid med tvn, see ya / jullebulle



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0