onsdag - ledig

hääärligt att vara ledig! har inte gjort någonting, har kollat på film, suttit lite vid datorn, eller mycket (a) bara tagit det lugnt och det har varit så härligt. imorgon kommer det ännu en nionde klass till våran skola som vi ska ta hand om. efter det har vi en lektion sen slutar vi, så det blir kort dag imorgon med. fast när jag kommer hem måste jag plugga. på fredag ska vi prova studentmössor :) jag längtar så mycket! allt blir så verkligt när det händer sånt här. jag slutar snart, eller inte snart men, jag slutar trean, gymnasiet. shit, det är stort! och idag fick jag reda på att jag ser dåligt :/ har vetat att jag har haft lite synfel men tydligen är det så illa att jag måste ha glasögon. men klarar mig från att ha det heltid.
idag såg jag årets coca cola jul reklam :) det va mysigt, man får julkänsla. fast det är lite för tidigt fortfarande tycker jag. men nu ska jag återgå till greys. och sen blir det powerwalk med malle!
tänker på dig



Längtar efter helgen och party ;)


ciao / jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0