plugga på bara!

jag gillar verkligen inte att plugga! nu har jag gjort det hela dagen :( och det är sämst. som jag sa igår så hade jag bara ett prov, eller det var mer som en skrivning, idag. det va ju sådär kul, sen direkt hem och slå upp rättskunskaps boken. har knappt haft något liv utan för skolan denna veckan. har varit plugg och hulekvällar varje dag. därför ser jag extra mycket fram emot helg. och imon tjejer då blir det party ;) jag har köpt en ny klänning, eller den är inte så ny längre. men den är oanvänd och jag ska inviga den imon :) wie! den är väldigt snygg, hehe. så det kan nog bli bra.
och skönt att lön och studiebidrag har kommit med. allt kommer nog kanske gå till julklappar i och för sig men det känns ändå bra att ha pengar. så svårt bara med julklappar vad man ska köpa till alla. får den klassiska kommentaren av mina föräldrar : jag önskar mig snälla barn! haha, vi som redan är så snälla ;) så nu blir det tänka på presenter för fullt.

nu ska jag plugga vidare och sen sova :) godnatt

/ jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0