söndag - dålig dag

idag har jag inte gjort någonting på hela dagen, jag har suttit framför datorn och kollat på två filmer, det är allt. nej just det, gossip girl med :) kollade på caio bella, den va inte bra alls tycker jag. hade hört massa gott om den så hade väl för höga förhoppningar. har varit på dåligt humör idag med, har varit både arg och ledsen! men får lyssna på mina vänner att det går över. just nu känns det dock förjävligt, men som någon skulle säga: yeye, åt helvete med allt! skola imorgon, så tråkigt. det blir bara värre och värre, hehe. men nu ska jag sätta mig framför tvn (igen) och sen sova. godnatt gott folk!

vill tacka min kära ida som har varit så bra denna helgen, TACK!
och malle jag är såååååå glad för din skull :) ♥

bye bye / jullebulle

Kommentarer
Postat av: Anonym

darling darling darling! <3

det går över snart! det lovar jag dig..

du har alltid mig (a) det vet du!

call me when you need me and i'll come to you, cause that's what bestfriends do!

tack jag är också glad (L)

fast, inte fullt.. blir fullt glad när du mår bra:)

ses sen!

2008-11-17 @ 15:05:36
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0