suck

plugga, plugga, plugga! har ingen ork för det här känner jag. imorgon ska jag vara i skolan som vanligt på dagen, men sen ska jag tillbaka dit vid halv sex för att förbereda för Hulekvällarna. SUCK! ska prata inför alla elever från olika nior och deras föräldrar. å guuud så kul! nej, inte alls :( kommer vara hemma vid halv tio, det känns ju sådär. sen måste jag plugga hela tiden, så hinner knappt andas.
men men, inte mycket att göra åt. får ta mig igenom det bara!

HAHA, just det läste det roligaste idag. du är ju bara för sorglig!

nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!


måste bara tipsa om The Killers nya album Day and Age :) älskar dom!

hejsvejs / jullebulle

Kommentarer
Postat av: malle

"HAHA, just det läste det roligaste idag. du är ju bara för sorglig!"



säg till mig sen :D:D

2008-11-25 @ 10:26:05
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0