tisday - tristday

har varit en väldigt seg och inte så händelserik dag. trist! kollade på Disturbia för ut, och shia är ju bara för snygg! oyes i like hehe. sen har jag inte gjort någonting, så varför satte jag mig inte bara och pluggade? jag har blivit alldeles för omotiverad, det är icke bra! men kommer väl igång någon gång. (i wish) sitter bara och lyssnar på musik hela dagarna, men det är ju så underbart! för tillfället är det mycket james morrison, gavin degraw och jason mraz. loooovely! och får inte glömma the killers såklart, dom är BÄST! är ledig imorgon och det är så himlans skönt, ska bara ligga i sängen hela dan, och plugga. men som sagt en väldigt tråkig dag då blir det inte mycket att skriva :)
längtar efter helg! just det, kan inte bestämma mig om jag ska vara brunett eller blondin, hjälp?!

bara några få som är så väldigt bra!
let it go - gavin degraw
change your mind - the killers
if it kills me - jason mraz
you make it real - james morrison


snygge brandon


bulle & balle

ha det så fint / jullebulle

Kommentarer
Postat av: malin

GAAH snyggish bild:O

& du ska vara blond :D

& bra låtar!

& fin bild (a)

:*

2008-11-18 @ 23:11:54
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0