jag dog nu

jag är dum i huvudet!
hade ingen ordentlig koll på när sista anmälnings datumet var till att söka högskola förän typ i söndags, och dum som jag är sköt jag upp det till idag. jag visste allt jag skulle söka men bara det att när jag ska göra det funkar inte sidan! alla är lika korkade som jag och sparar det till sista sek så där rök min chanser till högskola i hösten.
har ändå tänkt jobba och resa efter skolan så skulle inte gå något programm, utan kurser. men den planen sket sig nu!
så nu ska jag och milli (som det med cpa för) söka skola till våren imorgon! sista inskickning till det är i september. jag ska vara ute i överdriven god tid.



jag är jätte ledsen, dör typ.

så nu ska jag sova! god natt, var inte förvånade om jag inte vaknar upp imorgon : (




Kommentarer
Postat av: malin

r.i.p with me!

snygging :'(

2009-04-16 @ 00:41:05
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0