kortavgift borde avskaffas!

nu kom jag precis hem, vi sov hos axel i natt en gäng på 6 st. det va lite party hos honom igår, mysigt och trevligt. vi skulle grillat, men när jag, malle och lindi kom dit hade dom redan käkat och grillen va nästan kall igen så vi hoppa det. vi spara det till natta-mat, mm kokad majs va väldigt gott igår!
nu ska jag snart hem tille malle för hon ska klippa mig :D jag har inte gjort det sen i början av sommarn förra året, väldigt bra för håret. och jag orkar inte gå till en frisör, så malle får göra det istället.
i fredags satt vi ett gäng på victoria, det va trevligt tills alla gick vidare och vi var fyra kvar. och saken blev inte bättre av att alla var jätte trötta, haha. jag gjorde världens tappe med, är lite arg att ingen varna mig för jag hade ingen aning. jag betala med kort hela kvällen, en cider i taget och det är 10 KRONOR kortavgift. det är heeelt sjukt! jag blev så arg när jag fick reda på det i slutet av kvällen. åååh! sånt ska inte hända, visst jag lter snål men jag ska köpa hultsfred and i need the money.

ikväll blir det pizza, mina föräldrar vet precis vad jag behöver.

bye bye all you pizza lovers





Kommentarer
Postat av: em

jag vet inte hundra vem det är, men jag har mina aningar! Sjukligt irriterande iallafall!

2009-04-28 @ 13:28:33
URL: http://deepbreathem.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0