randigt!

idag var jag ledig, igen :) vi tog en sväng i stan, jag, malle och sherin. jag och malle skulle till en tatuering studio för att kolla lite. han som hade den va jätte trevlig och hjälpsam. verkade bra! vi åkte tillbaka till stan sen och mötte upp sherin och fille så satte vi oss på tranquillo och tog en öl, mysigt!
jag fick köpt en söt randig tröja idag :) jag gillade den skarpt.

imorgon är det valborg, och ännu bättre idas födelsedag :D den ska firas med middag och utgång. ska bli väldigt mysigt, men det vanliga problemet, vad tusan ska jag ha på mig? :( jag får hitta något fint, hoppas jag.
nu ska jag, malle och linda ta en lång promenad, i solen.

bye bye



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0