09-02-14 ♥

ja då var det alla hjärtansdag, tur att man har vänner att fira med så man inte blir allt för ensam ;) det blir romantisk middag på någon resturang tror jag, om vi vågar sätta oss bland alla par, hehe.

Dagen har varit lugn, har tagit en fika i stan med Lisa och träffa mallemulle en snabbis. efter fikan gick vi runt lite i stan och jag hitta som alltid massa jag vill ha men eftersom pengar inte aktuellt för tillfället så får det vänta. sen gick vi hem till Lisa där jag blev bjuden på jätte god middag som hennes far hade lagat. sen blev det en degig kväll i sängen framför tvn med film och gossipgirl :)
och nu sitter jag och malle framför varsin datorn, fortfarande, med the killers lågt i bakgrunden.

är inte ett dugg trött så lär inte sova på ett tag, men säger ändå god natt!

Kommentarer
Postat av: malin

all night long (all night, all night) all night long (8)

2009-02-14 @ 01:37:08
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0