09-02-17

jag är som en zombie, jag är så trött! om man är van vid att sova till 12-13 på dagarna blir man knas om går upp kvart i 7. det positiva är väl att man somnar lättare på kvällen. det som är knepigt när jag ska sova är att varje kväll somnar jag relativt snabbt, men så börjar jag drömma, i typ en kvart sen vaknar jag upp klar-vaken och kan inte somna om på länge sen. vad beror det på? det börjar bli lite tröttsamt nu.
igår va överaskningen från mina systrar rulltårta :D jag älskar det! sen kom min mamma hem med semlor. den bästa namnsdagen hittills :')
grey's anatomy har börjat från början igen på 5:an, i like!

var i stan förut en snabbis med ida och såklart som alltid när jag inte har pengar hitta jag en massa jag ville ha. topshop har fått in jätte mycket fina klänningar, kjolar och tshirtar! dit bär det av när jag har fått lön ;)








Kommentarer
Postat av: el nacho

SÅJÄVLA HOOOT !

2009-02-20 @ 20:26:18
URL: http://bullejulle.blogg.se/
Postat av: julia

fia ska du kommentera kan det vara bra att ta bort min blogg som avsändare innan du skriver :P

2009-02-21 @ 00:18:13
URL: http://bullejulle.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0