GÄST BLOGGNIGN AV ASTRID

HE HEJ HEJ JAG ÄR BARA FRTON ÅR KOM OCH SE PÅ IGKOM OCH TA P IG, HE HEJ HE JG RÄR BARA FJORTON ÅR KMOCH TITTA PÅ MIG KOM OCH TA OPÅ MKG FÖR JAG JAG VILL JU ARA VA DIN TJTEJ KOM OC TA PÅ MIG FÖE AG VILL U BARA VA DIN TJE DU YOU WNNA BE MY FJRTIS BOY?

hEJ BLOGGEN.

astrid här. jag känner mig solt för tt vara första gästbloggaren!! vi har haft en bra kväll ute och nu sitter vi i sherins pappas apartment och vi vill gå ut oc åka rutchkana men vi vågar inte förren sherin ar somnat för då kommer hon bi arg och skälla på oss. Om en kart kan vi gå ut och åk och då är vi lycklig. nu vill axvell gå ån och köpa en vb t sisrt så nu m¨åste i gå pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: malle

HAHAHA fjortis! :D

2009-02-24 @ 13:30:33
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: nynom

verkar som ni umgås med den falska iaf.. Tjejer vi pratade om detta!

2009-02-24 @ 20:33:53
Postat av: Anynom

verkar som ni umgås med den falska iaf.. Tjejer vi pratade om detta!

2009-02-24 @ 20:34:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0