"ledig" dag!

nu har jag varit väldigt dålig med bloggandet. men det kommer väl snart igång igen.
stannade hemma från skolan idag, kände att jag behövde en paus med sovmorgon. men eftersom det inte är en vanlig skoldag så missar jag ingenting ;) jag hade tänkt att plugga lite snart, efter jag har ätit pannkakor! :) sen måste jag rasta ludde med, haha han ligger på mina fötter med bena ihop så som en ko eller ett får brukar ligga! ser jätte kul ut ;)
lite kort om helgen: fredagen satte jag, malin, lisa, sherin, axel och filip oss på sense för att ta en fika och ha en allmänt lugn fredag. men så blev inte fallet, istället hamna vi på the queen och kom inte hem förrän fyra ;) haha bra jobbat!
på lördagen var det dax för isabelles och annas födelsedagsfest. hade riktigt kul faktiskt. tack tjejer :)
men nu får jag börja med pannkakorna, och i bakgrunden hör jag : who let the dogs out, haha det va inte igår ;)


haha, så ligger ludde!  (ser ut som en demon-ko typ)




bye bye for now. / jullebulle

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så sjukt mcyket att du kom!

nää den låten var inte igår :P

2009-02-04 @ 10:19:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0