promenad

kom preics hem från en lång promenad på kåsjön. det va jätte mysigt, även om inte solen lös idag. jag, mamma, pappa och alicia tog med oss ludde och gick runt hela kåsjön och gud va ludde sprang. han har blivit 12 år nu, vilket är rätt mycket men det stoppade honom inte, han sprang som om han var valp :) och nu ligger han nyduschad, invirad i handduk i mitt knä. i love my dog :')
nu ska jag väl plugga lite, skolan är ju tillbaka. fy!  har varit väldigt skönt med lov och illa nog har jag inte pluggat något. men det löser sig ;)

igår firade jag alla hjärtansdag med utgång. det va sjukt mycket folk ute, skönt att känna att man inte va den enda singeln i stan ;) haha. hade riktigt kul faktiskt, satt på the queen först och träffade massa gott folk sen gick vi vidare till keybar. gillar egentligen inte det stället men det va helt okej.
idag blir det god mat! min knas pappa har bestämt sig för att grilla ;) han gör det oavsett årstid och väder.

Dagens humör: sugen på att träna
Dagens borde: Plugga!
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens klädsel: deeeegit ;)
Dagens planer: en till lång promenad
Dagens materiella vill ha: nya kläder
Dagens längtan: studenten (a)
Dagens fundering: ska jag sy min balklänning?
Dagens beroende: THE KILLERS
Dagens tråkigaste: filmen på tvn
Dagens personer: familjen
Dagens roliga: när alicia inte kunde hoppa upp  på stocken :D
Dagens låt: the killers - goodnight, travel well

catch you later




Kommentarer
Postat av: Alicia

Men det var svårt! :D <3

2009-02-15 @ 23:57:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0