sjuk

jag blir sjuk jätte ofta nu för tiden, jag förstår inte. jag har alltid varit den som aldrig blev sjuk, och nu är jag förkyld och hostig jämt. sist vara det i 3-4 veckor, och när det precis gick över fick jag det igen efter en vecka, och nu har jag varit frisk i 2 veckor så kommer det igen. FASENEN! jag orkar inte! jag hade lite feber igår så valde att stanna hemma från skolan idag eftersom vi bara har gympa idag och det kan jag inte vara med på ändå.
snart kommer malin hem och då ska vi luncha, vet inte om det blir hos henne eller hos mig. för idag är jag feber fri, är bara förkyld ;) måste bli frisk till helgen, för då ska jag jobba och hitta på skoj, hehe.

well bye bye for now











Kommentarer
Postat av: connie

De är inte kul att va sjuk =( hehe hoppas du blir bättre!

Kramis

2009-02-18 @ 18:12:06
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0