första dagen

japp, då va första skoldagen avklarad. och lucky me så hade jag prov, som inte gick riktigt som jag hade hoppats på (jag hade pluggat massa) men som tur va slutade vi tidigt så jag och vännerna åkte in till stan och tog en mysig fika. sedan träffade jag mamma för lite shopping och jag fick köpt en annorlunda men väldigt snygg klänning-aktigt linne. äsch, det går inte att förklara men snygg va den. resten av dagen har gått åt till veronica mars, av någon anledning har jag och mina systrar blivit beroende. vi brukar bli sånna när det gäller serier (a)

smarta som vi va dagen innan skolan så satte vi oss på queen, trevligt måste jag säga tills jag skulle hem. jag ringde min syster för att kolla när bussarna gick, då säger hon att det går en tolv och en ett, va bra tänkte jag då tar jag den senare bussen. jag kommer till korsvägen och märker att det inte går några bussar, får lite panik och bestämmer mig för att springa till heden ifall att det kanske va bussen åt andra hållet som gick ett. men den turen hade jag inte, så fick ringa min stackars pappa mitt i natten för att hämta mig. min underbara beskyddande mamma ville inte att jag skulle ta taxi, och det vill inte jag heller. så jag uppskattar verkligen att han kom, tack :) ♥



men nu har sov timman slagit in, haha vet inte varför jag skrev så, men det är dax att sova. GOD NATT & sOV GOTT!

/jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0