lycka!

THE KILLERS kommer till hultsfred. min önskan har slagit in! så till sommarn bär det av med min käraste syster.




jag kan inte sluta läsa twilight (skriver så så man fattar) böckerna, jag läser hela tiden (a) dom är ju bra, fast illa nog sjunker jag bara djupare in i min förälskelse. jag vet, jag är sorglig men kan inte hjälpa det ;)
har inte varit i skolan idag så gick upp vid 11-12 så nu blir det intressant att se när jag somnar ikväll. och nu har jag precis läst ut boken jag läste med så jag har inget att göra heller, nåväl.
går väl och lägger mig ändå, med en film eller så :) godnatt!

/
jullebulle

Kommentarer
Postat av: Sherin

Jag ska också dit!! :D

2009-01-28 @ 11:43:09

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0