shit manhattan

jag är heelt slut. har varit på ki-gympa med syster, malle, idisen och lena och det va jätte jobbigt, samtidigt som det va roligt ;) man körde lite boxning i luften blandat med styrka. jag kommer ha extrem träningsvärk imorgon! tecken på att jag tränar alldeles för sällan (a)
dagen har varit väldigt lång, började åtta imorse och slutade fyra. det är för lång skoldag för min del. jag tror det bästa med måndagar är våran tvåochenhalv timmas filosfi lektion. våran lärare har bestämt att vi inte ska ha någon bok i ämnet utan ta allt på anteckningar och den som pratar mycket får högt betyg. första lektionen vi hade frågade han mot slutet vad jag lisa och sherin hette (eftersom vi hade varit rätt aktiva) och markerade med ett streck brevid våra namn på sin lista, och sa "bara så jag kommer ihåg att ni pratade mycket". så kan man ju också göra. vi har gjort färdigt våran första film i videoproduktion nu också, resultat blev faktiskt över förväntan. men nu är det tid att sova, jag kan knappt röra mig och det kommer vara betydligt värre imorgon. jag förbereder mig för smärtan. måste få lång sömn nu innan redovisningen imorgon, i marknadsförning. och just det, är frisk igen. haha min sjuka kommer och går lite som den vill. nu hoppas jag mycket på att jag kan hålla mig frisk.
good night :)

haha malle, nu kom jag och tänka på :
- "merry christmas everybody"
- "from us to you"
vad gjorde vi på den tiden, haha!


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha varför kom du och tänka på det just nu!? (då*) haha



"from us, to you. yeah!"

2009-01-27 @ 17:04:51
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0