skridskor!

idag har jag och kusinerna åkt skridskor på kåsjön! :) jätte mysigt. det är så himlans kallt ute bara, det är runt -9. fast kylan hör till, och tro det eller ej men jag kan faktiskt åka lite. kommer framåt iallafall ;)
och ikväll blir det bio med malle, vi är lite sent ute och ska för första gången se twilight nu! som jag har väntat på detta, min syster har sett den redan och har en tendens att avslöja vad som händer. fast än har hon inte sagt så mycket. och imorgon blir det utgång med girlsen, det ska bli trevligt.
lovet för övrigt har varit riktigt bra, varit med vännerna och bara tagit det lugnt. fast lite party har det blivit också :) jul och nyår har varit riktigt lyckat, fick allt jag önskat mig, nu låter det som jag önskat mig massa, fått allt och är bortskämd men så är det inte, hehe. älskar min släkt, den är så mysig och rolig! ♥

har blivit väldigt dålig med att blogga nu, men har inte haft ork eller tid. men nu blir det väl mer när man börjar i tråkiga skolan igen och inte har aktiviteter hela tiden.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0