sunday and the sky is grey

japp, då va helgen över och det är söndag. kunde inte vara värre än att jag sitter här och pluggar (paus nu) och bara väntar på att det ska bli fredag igen. jag orkar helt enkelt inte med vardagarna. men på tal om något helt annat, jag blev ju helt förälskad i Twilight filmen ( och even more i Edward ) så bestämmde mig därför att läsa böckerna. så nu ska jag precis börja på tredje boken och jag kan knappt bärga mig. jag är inte den personen som läser så mycket men jag kan inte lägga ner dessa böckerna! jag har blivit besatt (a) fråga mina systar.

och så över till helgen.
fredag var vi på park lane med för fest i mölnlycke.
lördag var det kalas för min kära kusin Agnes som snart fyller 10 år, the big one o! det var väldigt mysigt och som vanligt hos kusinerna i jonsered var maten underbar, och efterrätten ska jag inte ens prata om, fast jag måste, hihi. de gör den GODASTE chokladsåsen ni kan tänka er. skulle kunna äta bara den med sked (a) men så långt ska det väl inte gå.
så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå så jag kan lämna skolarbetet och ta bussen in till stan för att möta Lisa på en fika. så nu får jag väl gå tillbaka till mitt arbete så jag blir klar någon gång :(

ha det bra gott folk, see ya'll soon!
/ jullebulle

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0