helg analys

i fredags fyllde kära filipos år, grattis! :* det firades med förfest hos honom, med goa människor och grym musik! våra förfester måste vara bland dom bästa. iaf, vid elva drog vi in till stan, till the barsidan. gillar egentligen inte den fjantiga lilla lokalen (utan dansgolv!), men vi hade riktigt kul.
lördag började med kalas för moa-bollen, hon är SÅ söt. man bara pussar på henne hela tiden, stackars barn. hon har dom finaste blåaögonen med! kvällen spenderades sen med malle, mille och ast. haha, oj vad vi skratta! jag lär leva tio år till minst efter det :)
och idag har jag bara jobbat hela dan. hela allum var fyllt med folk, löne-helg. fy va jobbigt det va. och någon intelligent person på jobbet tycker det blir billigare om vi moppar våra golv själva, och det är mycket yta det handlar om. så det fick jag äran att göra idag, tjo-fade-luttan! nu är jag jätte pumsig, så jag ska sova! haha tidigt idag (a)




GOODNIGHT, TRAVEL WELL!






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0