helg

nu är det helg och den ska spenderas med jobb och plugg. Fast, turmässan med :D har saknat den, och nu är det dags igen!
idag att jag kvar hela 4 timmar efter jag slutade skolan och skrev ett arbete, jag är stolt över mig själv ;) jag och shic slet som djur med den omöjliga uppgiften. men nu är jag nästan klar..
ikväll ska jag först äta go go mat, africana, med pappa. sen bär det av till filipos för filmkväll, jag hoppas på skräckfilm hehe.
OCH JAG ÄLSKAR ATT VÅREN AHR KOMMIT, nästan iallafall, det är sol och massa blommor har kommit upp, iiih!
nej, jag borde ha massa att skriva eftersom det av så länge sen. men det har jag inte. eller jo just det, såg sånt halofenomen idag igen, fast nu av det jätte svagt runt solen.







Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0