snöstorm

kul att det är snöstorm ute, vad hände med våren? det är väl jag som har haft för tidiga förhoppningar.
igår va trevligt, alla var så sega bara ;) blev ingen utgång, utan film med godis istället. och mitt i natten bestämde vi oss för att gå till burgerking. så skulle vi matcha det så min och filips buss åkte lite efter. men då kommer den första bussen vi ska ta försent, eller den kom inte alls, så vi skulle missa den från heden. dumma västtrafik! samma sak, fast tvärtom, när jag skulle åka in till stan. den kom vädligt för tidigt så jag missa den. men goingen sherin lät oss sova hos henne, eller hennes pappa. så jag, sherin, filip, milad och astrid krascha lägenheten igen :) och nu är jag redan hemma, har till och med hunnit vara ute med luddepudde! nu återigen ska jag sätta mig med min käraste matte-bok, wish me luck..

have a better day than me
 





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0