lörday

idag har jag pluggat matte hela dagen utan anledning känns det som. jag kommer inte ihåg det jag har lärt mig ändå. men får väl sitta hela dagen imorgon med :(
igår var en skratt-kväll :) haha! jag, malin, ida, linda och zäta hade myskväll hos ida. vi tog seriösa beslut om att vi ska börja ha pokerkvällar ;) haha, en femkamp och resa tillsammans. + ebbsson. gryma planer!
vi försökte komma ihåg hur man spela dropp/bluff igår. men vi kom inte på. god glass med smälta, varma bär och godis fick vi i oss iallafall.
idag blir det filmkväll med eventuell utgång. vi har inte riktigt bestämt oss än. och har som har lovat mig själv att inte gå ut denna månaden, får la se hur det går.
var ute i onsdags, hade riktigt kul! vi var på nivå, det var bra förutom att det va lite gamlingar där, haha. skolan dagen efter va mindre kul, hade sovit lite för lite.

nu ska jag väl återgå till matten, jippi!

have a great night

   
  




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0