weekend

har hunnit med mycket denna helgen!
i fredags var jag ledig så då tog jag och ast bilen till värnesborg för att hälsa på hennes farmor & farfar. vilket sött par! dom börja berätta om första gången dom träffades, och massa annat kul dom har varit med om. riktigt mysigt.
dom har flera stora köpcenter i värnesborg så vi åkte dit för att kolla. vi hitta massa vi ville ha, men kom bara hem med ett par skor var. vi blev bjudna på jätte god mat och god kaka.
efter det åkte vi till allingsås och firade at kusin med bowling. och sen åkte vi hem och färga mitt hår. det blev inte jätte ljust men mer än innan, en god bit på vägen :)
sen va det lördag och d gjorde jag ingenting på hela dagen tills klockan bev sex och vi åkte hem till milad för att umgås. jag, malle, millie, ast, shic, axwell, fille och mickis! det ledde till utgång för hälften av gänget, och vi slog ihop oss med några fler. och idag har vi försökt plugga hos ast, med godis och smoothie. vi har faktiskt fått lite gjort, och gjort en sjukt snygg video till toxic!

nu har jag äntligen bloggat lite, efter klagomål på att jag gör det för lite ;)

bye bye



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0