06-05-09

nu sitter jag hemma hos milli :) vi har precis ätit pizza (a) vääldans gott!
vi väntar och hoppas på att shic ska komma hit, jag ska snart börja plugga eller vi ska. vi ska ha en plugg dag, hihi ;)
jag har typ kommit in i ännu en period när jag inte orkar blogga, eller jag orkar typ ingenting. mitt rum ser hemskt ut! men men, jag gör det senare ;)

resultat på vad vi har gjort hittills:





HAHAHAHAHA!

vi fick reda på igår hur vi ska springa ut på studenten, vilka som ska springa när och vi är nummer fyra :D det är värsta bra, för alla som tittar är typ mest taggade i början, och då hinner jag se malle och milli springa ut, och byta om, om det behövs. wiiie!





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0