helger


tänkte berätta lite hur trevligt jag hade det i helgen ;)
fredagen, som jag sa, firade vi malin. det va super, vi va ett gott tjej-gäng som käka JÄTTE god mat och framförallt efterrätt! en chokladkaka to die for, take my word!
vi körde en ny lek som jag inte gjort tidigare, eller lek kanske man inte ska kalla det. men iaf, men sätter på den låten, ooa hela natten ooa hela dan. och varje gång dom sjunger ooa ska man ta en klunk av sin dricka. prova, det är sjukt många ooooa i den låten. iaf jag och malin höll ut till slut, stolt ;)
efter vi "lekt" och haft det mysigt va det dax att åka in till stan, där det blev en flopp på parkan så vi gick vidare och hamna på berså. och dansa RÖVEN av oss, haha!
sen resten av helgen blev det deg med kladdkaka :)

och nu denna långhelg har jag planer förfullt:

  • imorgon ska vi ha deg och mys krök, bara vara hemma och "ta det lugnt"
  • tordag fyller victoria år och det ska firas med utgång, alltså sticky!
  • och fredag blir det sticky igen. det är final i emergenza, fleras olika band som är med och ska spela.

alltså blir det fullt upp och grymt kul!

nu har jag kommit i kapp i mitt bloggande med detta långa långa inlägg :)





Kommentarer
Postat av: maaaalöööö

det blir grrrrrrymt

2009-05-20 @ 11:14:12
URL: http://malutb.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0