jag är taggad

för jag har matte C prov imon, nationella. och jag tycker matten är så lätt och rolig!
nej nu får jag sluta, jag kommer dö imorgon! har suttit hela den med denna jävla matten, ursäkta mitt språk. men det är ungefär så jag känner över detta :(

men nu släpper jag deppet, imorgon kommer bli trevligt! med tjejmiddag hos billbergarna, malin har blivit stor och fyllt 20 :D sen vidare ut och göra stan osäker. det låter så löjligt tycker jag så tar tillbaka det. bara ut på stan och ha det grymt! känns som det va längesen jag va ute nu, kanske det inte va, haha har ingen koll! ;)

men nu får jag återgå till döden, a.k.a math!

hade mysig grill-kväll i måndags.





är det gott fille ;)

goodbye all my children






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0