Längtan

denna veckan har varit grym, fullt med aktivitet hela tiden.
har haft sjukt kul med mina tjejer på sticky! igår var vi och kollade på Kid Galahad, och massa andra band som man inte riktigt uppmärksamma så mycket. det var ju en tävling med, och vinnaren gick vidrae för att spela i stockholm och såklart så vinner dom! KID GALAHAD. har inte sett dom uppträda innan men dom va grymma! :) så är glad att dom vann.
idag blir det fest igen, kommer vara helt slut efter dessa dagarna av party. men det är kul!

min mamma syr ju min balklänning och den börjar närma sig färdig, och den är så grymt SNYGG! jag är så himla nöjd, det är sjukt! kommer vara så kul på balen, ser fram emot det så jag dör, se alla vara så fina och fixade. blir lite halvt tårögd :')
och längtar så mycket till studenten, det kommer bli så bra! kommer såklart sakna alla så mycket så mina känslor är väldigt delade inför detta, men det blir nog bra.
något mer jag längtar till är när new moon släpps, orkar inte vänta mer!

nu ska mamma mäta lite till på mig för klänningen, hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

NEW MOON!<3

2009-05-23 @ 18:25:23
Postat av: Anonym

aahm, aam aaammm

2009-05-24 @ 00:16:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0